Nyheder:

11.11.2023.
Sæson 2023 slut.
Vi ses i april 2024.

6.5.2023.
Sårbare baner.
Vær god ved banerne.
Tip: fej baner FØR og EFTER spil. Man får en mere ensartet bane, og banerne bliver bedre og bedre over tid.
Alle kan bidrage med, at AØT's baner bliver ved med at være Aalborgs bedste baner.

6.5.2023.
Klubinfo.

"Husk nu at træde varsomt og få lappet eventuelle huller med det samme.
Og som altid: Løbesko er totalt no go på banerne!
PS: Vi kan se, at presset på banerne ikke bør være voldsomt i de kommende dage, da der er MANGE, som endnu ikke har betalt kontingent - og så kan man jo ikke booke en bane".
Mvh. Amstrup.
KONTINGENT 2024
En del har allerede betalt kontingent på "gammeldags" manér. Vores Memberlink løsning bliver sandsynligvis klar til kontingentindbetaling i dag
eller i morgen, så - ganske usædvanligt - vil jeg gerne have, at de der endnu ikke har betalt, lige holder på pengene et par dage endnu. Der vil så tilflyde jer en
mail, med en "faktura" på kontingentet, som I via Mobilepay kan indbetale. På den måde bliver man automatisk aktiveret i Memberlink bookingsystemet.
 
PS.: Hvis nogen - mod forventning - har besluttet, at de ikke længere vil være medlem, kan man kontakte undertegnede på mail amstrup@gvdnet.dkså man 
slipper for at modtage yderligere mails fra klubben.
 
P.v.a. bestyrelsen
Hans Jørgen Amstrup
Kasserer"

"Så nærmer vi os april, og starten på udendørs tennis er lige rundt om hjørnet.

For de som ikke har læst referatet af årets generalforsamling, kan vi oplyse, at kontingentsatserne er de samme som sidste år – dog med undtagelse af månedskontingentet, som er steget en lille smule. Kontingentsatserne vil således i 2024 være:

Seniorer 1.200 kr.
Juniorer 800 kr.
Studerende 900 kr.
Familier 2.400 kr. (2 seniorer + max. 2 hjemmeboende juniorer).
Månedskontingent 300 kr.
Pickleball 500 kr.

Kontingentet bedes indbetalt enten på Mobilepay til 28 89 87 67 (vi har endnu ikke fået vores nye Erhvervs Mobilepay nummer), eller via bankoverførsel til 9236-2150008924.

Hvis man siden sidste sæson har fået ny adresse, mailadresse eller mobilnummer, bedes dette meddelt kassereren på mail amstrup@gvdnet.dk.

Jamen, hvornår åbner banerne så for spil, spørger du?

Vores indlejede baneklargøringsfirma går i gang i uge 15, og har lovet banerne klar til lørdag den 15. april.
Som altid skal datoen tages med forbehold for, hvordan vejret arter sig.

Den endelige dato vil blive meldt ud til standerhejsningen, eller tidligere via hjemmesiden og på Facebook.

Standerhejsningen afholdes lørdag den 15. april kl. 14.00, hvor klubben er vært ved den klassiske stadionplatte samt øl/vand.
Bestyrelsen glæder sig til at byde gamle som nye medlemmer velkommen.

Som I ved (..), hviler bestyrelsen aldrig. Vi arbejder pt. med at få de sidste ting på plads, omkring vores nye booking- og medlemssystem Memberlink, så vi er klar til sæsonstart.

Vores eksisterende bookingsystem Matchi, har ikke fået mange rosende ord med fra medlmmerne, og det har vi nu taget konsekvensen af. I forbindelse med skiftet til Memberlink, får vi også en ny hjemmeside, som kan tilgås på adressen www.aot.memberlink.dk.

Siden er ikke helt klar endnu, men det bliver den. Webmaster Thomsen lægger snart sidste hånd på… et stort stykke arbejde.
Vi arbejder desuden med at få trænerkabalen til vores mange træninger til at gå op. Vi kører som vanligt Voksenintro, juniortræning, let-øvet træning og træning for vores holdspillere, og regner med at have det hele på plads, i god tid inden sæsonstart.

Vi er også spændte på at se, om Pickleballbanen kan tiltrække interesserede.
Vi deltager på kommunens Idrætsmøde i dagene 2. til 4. maj, som er en rigtig fin mulighed, for at reklamere for muligheden.
Omkring Pickleballbanen er det i øvrigt sådan, at er man medlem af tennisklubben, er det gratis at booke til en omgang Pickleball.
Bat og bolde står permanent i en metalkasse ved banen. Give it a go!

Desuden har vi planlagt ”Grøn dag” i år til lørdag den 1. april. Her håber vi, at en masse medlemmer kan afsætte et par timer, til at få gjort anlægget klart, til den nye sæson.
Vi starter klokken 10.00, og burde være færdige til middag.

Og bare rolig – alle kan være med, da der ikke skal slæbes 25 kg. grussække og lignende. Det er nogenlunde almindeligt oprydnings- og havearbejde, så kom frisk.

Sluttelig lidt træls nyt: Vi har igennem specielt de senere år døjet meget, med folk der spiller på vores baner, uden at være medlemmer, eller betale for baneleje, samt folk, der benytter klubben som gennemgang til parkeringspladsen og Idrætshallen.

Vi ansøgte derfor sidste år kommunen om, at få etableret hegn omkring klubben – specielt op mod Bernstorffsgade, men også et højere hegn mod Østre Allé, og en dør med kodelås.
Dette har kommunen desværre afvist, med begrundelsen; ”at man arbejder hen imod, at kommunens sportsanlæg skal være åbne”, hvilket naturligvis er noget værre sludder.

Gad nok vide, hvor mange der fremover bare kan vade ind på en bane i Triton, med en badmintonketcher i hånden, uden at være medlem? Eller snuppe en tur på vandski i Hvorup, uden at være medlem? Eller lige nappe en five-a-side i Freja, uden at være medlem?
Helt grotesk bliver det, med tanke på, at ATK for to år siden, fik bevilliget nyt hegn omkring deres baner.

Kommunens tilbud pt. er, at få lukket de mange huller i hækken mod Bernstorffsgade, hvilket næppe hjælper ret meget på vores situation, med mindre den eksisterende hæk fjernes, og der plantes en 2 meter høj tjørnehæk – og så godt spiller klaveret næppe ͔͕͖.

Nåh, men bortset fra det, så glæder vi os til igen at få grus under fødderne, og sved på panden, om noget der ligner sølle 3 uger.

Vi ses til Grøn dag den 1. april kl. 10.00, og til standerhejsning den 15. april kl. 14.00, ikk?
Det ser vi frem til!

Hilsen Bestyrelsen"